مناسبتهای اردیبهشت ماه و ایدههای بازاریابی جهت ارسال پیامک انبوه به مشتریان
شرکت های ایرانی عموما در سالهای گذشته به دلیل تعطیلات فروردین و تبعات آن، اردیبهشت را اولین ماه برای شروع تبلیغات و پروموشن های جدی عنوان میکردند. در سال جاری اما به دلیل پاندمی جهانی کورونا و تعطیلی حدودا ۳ ماه ادارات و شرکتها، دیگر فرصتی برای تعلل برای تیم های بازاریابی و فروش باقی نمانده و میبایست به سرعت برای برنامه ریزی پرفشار و مدون اقدام کنند.
تقویم مناسبت های اردیبهشت در حالی ارائه میشود که توجه به مسائل بهداشتی و نوع دوستی بسیار پراهمیت تر از قبل شده و میبایست در پست های شبکه های اجتماعی و ارتباطات به مخاطبین، شدیدا به آن اهمیت داده شود.
منبع : بلاگ اد
نویسنده: حسن عبیات